16:56

10 kanałów na YouTube, które warto znać.



Ahoj załogo!

W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić 10 kanałów na polskim YT, które moim zdaniem są warte śledzenia. Ja osobiście je oglądam, bo oprócz tego, że przedstawiają interesujące treści to każdy z nich jest zupełnie inaczej prowadzony. Jesteście ciekawi mojej pierwszej TOP dziesiątki? Zatem.. zapraszam dalej!



1. MARTIN STANKIEWICZ

Prawdę mówiąc jego kanał "odkryłam" stosunkowo niedawno. Gdzieś przypadkowo wskoczył mi jeden z jego filmów, który obejrzałam i stwierdziłam - "Hmm... ciekawe! Zostaję!" I tak właśnie zaczęła się moja przygoda z tym YouTuberem. Oczywiście samego Martina kojarzyłam sprzed lat, gdzie prowadził różne programy na ToSieWytnie.pl, jednak nie wiedziałam, że otworzył swój autorski kanał. Muszę przyznać, że zainteresował mnie jego pomysł, jego produkcje są przedstawione w naprawdę ciekawy sposób. Ogląda się jego filmiki z zainteresowaniem, po prostu ciekawie. Porusza on różnego rodzaju tematy: zaczynając od wyliczanek "x powodów" (itp.), aż po typowo życiowe konspekty. Jednym słowem POLECAM!

KANAŁ Martin Stankiewicz
  
__________________________________________________________
2. BEZ KANAŁU

Twórcy kanału "Bez Kanału" szukają pomysłu na.. MILION złotych! Głównie biorą udziały w różnych konkursach, loteriach by sprawdzić, czy jakakolwiek wygrana jest w ogóle możliwa. I to właśnie mi się u nich spodobało. Dzięki nim każdy oglądający może odpowiedzieć sobie na pytanie: Czy warto w ogóle brać udział w takich zabawach? Chłopacy (bo jest ich kilku, którzy to dla nas sprawdzają) pokazują krok po kroku swoje poczynania w różnych tego typu wydarzeniach. Całą sytuację dokładnie opowiadają, otwierają przy widzach opakowania, wysyłają smsy, drapią zdrapki itp, tak aby można było zobaczyć, że są po prostu autentyczni. Niestety nadal nie udało im się wygrać upragnionego miliona, ale kto wie.. może w końcu los się do nich uśmiechnie. Póki co to polecam ich śledzić, a przy okazji zastanowić się, czy warto samemu grać.

 KANAŁ Bez Kanału

__________________________________________________________
3. SPRAWDZAM JAK

Najmłodszy kanał w moim zestawieniu, ale nie mniej interesujący. Jeżeli chcecie dowiedzieć się jak... to koniecznie musicie zajrzeć do tego chłopaka. Na jego kanale dowiecie się, w jaki sposób funkcjonują różne firmy, zobaczycie porównania. Poznacie także jego opinię i subiektywne podsumowanie. Moim zdaniem chłopak ma szansę na konkretne wybicie się na polskim YT, bo po prostu jest dobry w tym co robi.

 KANAŁ Sprawdzam Jak

__________________________________________________________
4. ZUZANNA BORUCKA

Kanał Zuzanny śledzę od dłuższego już czasu, a więc trochę tych filmików już się u niej pojawiło. Na samym początku jej youtubowego "istnienia" filmy, które publikowała były zupełnie inne niż dzisiaj, takie bardziej młodzieżowe, skupiające się głównie na zabawach i wygłupach. Prowadziła inny kanał, który się ciągle zmieniał, jednak zawsze był ciekawy i chciało się go oglądać. Oprócz tego w dalszym ciągu (jednak nie tak często jak kiedyś) zajmuje się jeszcze innym kanałem - o grach. Mimo, iż tak naprawdę jej odbiorcy to młodzi ludzie - muszę przyznać, że mnie osobiście interesują jej publikacje. Ale nie ma się co dziwić. W końcu kobieta zmienną jest, a nuda i monotonia w dzisiejszych czasach jest niewskazana. Obecny filmy Zuzy są dojrzałe, "dorosłe" i życiowe. Tak więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Jeżeli jeszcze jej nie znacie to polecam do zaglądnięcia na jej kanał. 


__________________________________________________________
5. WERONIKA TRUSZCZYŃSKA

Kanał Weroniki jest niewątpliwie jednym z moich faworytów. Dzięki jej filmom możemy dowiedzieć się czegoś więcej o.. Chinach! Dziewczyna mieszka w Szanghaju i chętnie dzieli się opowieściami o swoich przeżyciach, doznaniach, spostrzeżeniach. Niejednokrotnie możemy również usłyszeć od niej różne porady, podróżować z nią, poznawać inny kraj tak naprawdę nie wychodząc z własnego domu. Nagrania Weroniki są bardzo przyjemne, trafiające do zwykłych ludzi, a jej wypowiedzi są spontaniczne, szczere i przyjemne dla oka. Mnie zafascynowała Chinami. Polecam!


__________________________________________________________
6. KOCHAM GOTOWAĆ

Jak się domyślacie - jest to kanał typowo o gotowaniu, jedzeniu. Znajdziecie na nim różnego rodzaju porównania produktów różnorakich firm, marek. Dowiecie się również ciekawych przepisów. Ten kanał jest taki, że albo się go lubi, albo nienawidzi, a sam prowadzący jest.. niemniej specyficzny. Ja osobiście bardzo lubię zaglądać na Kocham Gotować, po to by chociaż wyobrazić sobie, jak smakują niektóre rzeczy, o których słyszałam tylko z nazwy, a które próbuje autor kanału. 

 KANAŁ Kocham Gotować

__________________________________________________________
7. KICKSTER TV

A teraz przejdziemy do bardziej ujednoliconego tematycznie zamysłu autora. Głównym motywem kanału jest motoryzacja. Owszem, sprawy raczej męskie, mało kobiece. Mój facet bardzo chętnie ogląda tego YouTubera i ja zaczęłam razem z nim. Dlaczego? Sama nie wiem. Na samochodach za bardzo się nie znam, jednak sposób w jaki ten chłopak przedstawia swoją opinię na temat danych modeli - jest wręcz rozbrajająca. Można nie tylko się czegoś nowego i ciekawego o nich dowiedzieć, ale także nieźle uśmiać. Teksty jak i obrazy wyświetlane na filmikach idealnie do siebie pasują, wzajemnie się uzupełniają. Oprócz wiedzy, mamy także dawkę dobrego humoru. Także, jeżeli interesujecie się czterema kółkami to nie możecie przejść obojętnie obok Kickstera.


__________________________________________________________
8. DIGITALGIRLWORLD13

No dobrze. Było już trochę poważnie, mniej poważnie, śmiesznie, męsko. Zajmijmy się może teraz czymś typowo dla kobiet. Prawdę mówiąc nie oglądam zbyt wiele polskich youtuberek zajmujących się kosmetykami, jednak mam kilka swoich ulubieńców. Zacznę, więc od dziewczyny, która jest moim nr jeden jeżeli chodzi o recenzje, opinie o podkładach. Na jej kanale można znaleźć prawie wszystko! Dzięki niej odkryłam swój ideał jeżeli chodzi o idealny fluid. Oprócz tego przedstawia ona także mnóstwo pięknych makijaży, krok po kroku jak je wykonać. Bardzo lubię jak podczas testów (których przeprowadziła naprawdę MNÓSTWO) na samym końcu jest konkretne podsumowanie dnia oraz tego, jak dany produkt się przez cały test zachowywał i jak w ostateczności wyglądał. Hania - bo tak ma na imię autorka, zawsze dokładnie wszystko omawia, doradza bądź odradza. Koniecznie musicie zajrzeć na jej kanał, jeżeli potrzebujecie naprawdę rzetelnej opinii kosmetyków, które Was interesują.


__________________________________________________________
9. THEKRETKA1

Przepiękna i naturalna kobieta, która w niewymuszony sposób recenzuje kosmetyki, gadżety, opowiada o swoich podróżach, życiu. Bardzo lubię jej kanał, chyba własnie przez to w jaki sposób go prowadzi, jak szczerze i lekko wypowiada się do widzów. Dzięki niej możemy poznać nowinki z zagranicy, gdyż na stałe mieszka na Florydzie. Właśnie przez jej autentyczność i otwartość już długi czas jestem jej wiernym widzem.


__________________________________________________________
10. AGNIESZKA GRZELAK BEAUTY

Na samym końcu, jednak nie dlatego, że najrzadziej oglądany przeze mnie kanał, wręcz przeciwnie - najczęściej. Jestem na bieżąco ze wszystkimi filmami Agnieszki. Tak naprawdę prowadzi ona dwa kanały Agnieszka Grzelak Beauty i Agnieszka Grzelak Vlog. Ja jestem większą zwolenniczką tego pierwszego, ale tylko i wyłącznie dlatego, że bardziej interesują mnie tajniki kosmetyczne niż popularny jej wątek na drugim kanale "Japana Zjadam". Nie neguję oczywiście, ale nie jestem tym, aż tak bardzo zainteresowana. Niemniej jednak polecam oczywiście oba oblicza Agnieszki. Na jej kanale jak sama nazwa już nam wskazuje są tematy urodowe, recenzje, poradniki. Sama autorka w swoich filmach jest autentyczna, troszkę elokwentna. Bardzo sympatyczna, radosna i taka "do ludzi". Polecam!



Zakończenie
Poznaliście już moich aktualnych YouTubowych ulubieńców. Oczywiście jest ich znacznie więcej, jednak w tym poście chciałam przedstawić Wam moich faworytów. Powinnam jeszcze wymienić Red Lipstick Monster, czy StylizacjeTV i kilka innych osób, jednak wtedy bym się rozpisała chyba na 5 kilometrów i zapewne nikt nie chciałby już nawet na mój post spojrzeć. Niemniej jednak mam nadzieję, że odkryliście osoby, których jeszcze nie znaliście, których filmy może i Wam przypadną do gustu. 

Jeżeli jesteście zainteresowani zestawieniem najlepszych według mnie YouTuberów zagranicznych - napiszcie proszę w komentarzach. 

Oczywiście chętnie poczytam także, kogo Wy lubicie słuchać, oglądać. Może pojawi się ktoś, o kim jeszcze nie słyszałam, a stanie się moim kolejnym faworytem?


Pozdrawiam Was gorąco, Kartyzana!

P.S. Jeżeli chcesz być na bieżąco z postami - wiesz co robić! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kartyzana , Blogger